Reklamacje i zwroty

Reklamacje:

W przypadku stwierdzenia wady, klient ma prawo do złożenia reklamacji. Reklamowany produkt należy odesłać do sprzedawcy na własny koszt wraz z pismem uzasadniającym zgłaszaną reklamację. Sklep rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu i pisma reklamacyjnego. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji zwracana jest kwota przesyłki poniesiona przez osobę reklamującą.

Zwroty

Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za produkt niebezpieczny ( Dz. U. Nr 22, poz. 271 ze zm.) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Towar należy odesłać na własny koszt wraz z fakturą na adres sklepu, najpóźniej do 14 dni. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany przelewem na konto wskazane przez Klienta, najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

Languages
Waluty
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl